Powered By Blogger

Wednesday, January 6, 2010

Aku benci bad news!!

tibe2 sebak je aku rase nk tinggalkan sg besar dan mulakan hidup baru di teluk intan.byk kenangan aku kat cni,mcm2 aku dh rase,yg buruk ke,baek ke,sume aku dh rase.ikut hati mmg aku xnk pg,tp terpaksa.dh la jauh dari kmpg aku.Ee!!gramnye aku.msti lps ni aku jarang blk kmpg sbb jauh dan kos yg agak mahal.sekali blk cnfm Rm100.berikut adalah antara dialog si flat top aka bos aku :-

flat top : azizi,fikri ngn mat,kamu semua akan ditukarkan ke teluk intan mulai
18 januari ni.
aku : die ni senang2 je,ingat gaji aku ni 10k ke nk trus tukar cmtu je.
ptutnye bg la tempoh sebulan ke.ingat senang ke nk cari rumah..(dlm hati)
fik : la,baek x yah tukar cmni,same gak jauh dari kmpg aku,ape ntah..
mat : (senyum je,dh dkt kmpg kn)
flat top : bgs la kamu semua dpt tmpt yg same.x yah ssh cari kwn.
aku : byk la ko bgs,sshkn org je tau.(dlm hati lg)

lepas meeting abis,aku ngn muke bengang pg hisap rokok kat blkg,lg lyn.smbil2 release tension ni kn.huh!!

No comments: